informácie
súťažné pravidlá
otočné body
denníček
štartová listina
prehľad víťazov
 
1. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
2. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
3. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
4. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
5. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
6. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
7. úloha
- trať
- predbežné výsledky
- oficiálne výsledky
8. úloha
- trať
- oficiálne výsledky
 
celkové výsledky
IGC záznamy

17.7.
Po minulých dňoch príprav na memoriál, sa dnes vyhlásila prvá disciplína. Počasie nám praje, po týždni zamračenej oblohy, sa v piatok vyjasnilo a nabehli pekné kumuly. A keďže všsetci sa už nevedeli dočkať tak bola vyhlásená 185 km trať. Piloti VSO-10 síce mali veľké oči a žiadali hneď rekordné trate, ale máme tu aj našich bombardérov na blaníčkoch. Tím trochu stuhla krv v žilách, mnohí začali spomínať na časy keď leteli do južných krajov. Ale pripekajúce slnko im ju zase rozprúdila a mohlo sa letieť. Podľa výsledkov sa športová komisia trafila s traťou k počasiu a mohli sa prideliť body. Večer v bare sa začali rozprávať zážitky, ale väčšina sa pobrala spať zavčasu, s očakaváním dobrého a ešte lepšieho počasia aj druhý deň.





18.7.
Dnes sa kolotoč znovu rozbehol a všetko sa začalo chystať na druhý letový deň. Umývalo sa, leštilo a napĺňali logre a gps otočnými bodmi. Podľa počasia sa rozhodlo zväčšiť dĺžku trate na 200 km, ale preistotu ju umiestnila do našej doliny, aby sa pri zmene počasia predišlo dlhým prevlekom a tranďákom. Aj keď podľa predpovede na internete počasie malo byť lepsie, ale zo zeme to vyzeralo trochu inak. Ale prvé kumuly začali naskakovať a za zvuku vrčiacich motorov vetrone isli do vzduchu. Po úporných hodinách sa začali hlásiť prvý na doklze. Poradie sa znovu premiešalo a pretekári sa plný očakávania s tretieho dňa pobrali kade komu ľahšie. Niektorí išli rovno oddychovať iní si dali menšiu zastávku v bare.